Često postavljena pitanja

Registracija

1. Moram li se registrirati?

Korisnik može kupnju izvršiti kao registrirani kupac ili kao kupac-gost putem Facebook ili Google računa. Registrirani korisnici imaju mogućnost evidencije svojih narudžbi i ponoviti prethodne narudžbe.

Narudžba

1. Kako naručiti proizvode?

Narudžbe se realiziraju isključivo na web stranici. Narudžbu nije moguće izvršiti putem telefona.

2. Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji minimalni iznos narudžbe.

Popusti

1. Imam kod za popust, gdje ga mogu unijeti?

Kod za popust unosite u obrazac kod plaćanja narudžbe (Blagajna). Na početku obrasca se nalazi polje “Kod kupona” u koje možete unijeti odgovarajući popustni kod. Kliknite na “iskoristi kupon” i automatski ćete ažurirati košaricu sadržaja koju nudi popustni kod.

2. Mogu li unovčiti više kodova za popust istovremeno?

Popusti se ne zbrajaju osim ako nije drugačije navedeno u uvjetima kampanje. Za svaku kupnju može se koristiti jedan promotivni kod.

3. Zbrajaju li se akcije međusobno?

Akcije se ne zbrajaju.

Plaćanje

1. Kako sve mogu platiti?

Plaćanje kupljenih proizvoda moguće je izvršiti kreditnim I debitnim karticama, mobilnom aplikacijom KEKS Pay, putem internet bankarstva ili virmanskim plaćanjem te po pouzeću (gotovinom) prilikom dostave pošiljke. U slučaju kartičnog plaćanja, moguće je izvršiti plaćanje sljedećim karticama: Maestro, MasterCard, Visa.

2. Mogu li platiti na rate?

Plaćanje je moguće isključivo jednokratno. Plaćanje na rate nije omogućeno.

3. Je li plaćanje kreditnom karticom sigurno?

Web stranica drinks.hr koristi sigurnost podataka (Secure Socket Layer) SSL. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način koji jamči sigurnost njegovog korisničkog imena i lozinke te odgovarajućeg softvera (antivirusnog) zaštite njegovog ili njezinog računala.

Dostava

1. Koja je cijena dostave?

Za svaku narudžbu iznad 350 kuna dostava na području Republike Hrvatske je besplatna.

Za narudžbe manje od 350 kuna Prodavatelj naplaćuje iznos od 30 kuna po pošiljci (PDV uključen), te obračunava automatski prilikom kupnje proizvoda, odnosno izdavanja računa na kojem su navedena cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave.

Izuzetak su otoci (za više informacija o rasporedu i cijenama dostave na otoke pogledati Opće uvjete poslovanja)

2. Kada dolazi paket?

Robu šaljemo svaki radni dan. Dostave će se izvršavati prema općim uvjetima prijevoznika, isključivo radnim danima (ne uključujući vikende i praznike) u roku od 48-72 sati od zaprimljenog naloga računajući radne dane, u slučaju kopnenih isporuka.

3. Područje dostave

Dostava se obavlja isključivo na području Republike Hrvatske.

4. Što ako nisam doma kada stigne dostavljač?

Dostava paketa se vrši do adrese primatelja, odnosno kolnog prilaza, svakim radnim danom u vremenu od 08:00 – 16:00 sati. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dan isporuke ista će se probati isporučiti prvi slijedeći radni dan.

Povrat i reklamacije

1. Želim reklamirati proizvode

Kupac ima pravo uložiti prigovor na vidljive nedostatke dostavljene robe, poglavito na količinu isporučene robe, dok za nedostatke koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, Kupac je dužan o takvom nedostatku obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja na e-mail info.croatia@ppdglobal.com ili putem preporučene poštanske pošiljke na adresu PPD Croatia d.o.o., Badalićeva 26f, 10000 Zagreb.